Իմ ամառը նախագիծ
Սեպտեմբերի 2_6-ը նախագծային ուսուցման շաբաթ․
«Իմ ամառը» նախագիծ
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզի տարատարիք սովորողներ
Տևողությունը՝ սեպտեմբերի 2_6-ը
Նախագծի նպատակը՝
Սովորողը առանց բառերի օգնության ներկայացնում է իր ամառը
Խնդիրները՝
- զարգացնել մինջախաղային հմտությունները
- անկաշկանդ արտահայտվելու՝ մարմնի լեզվով, կարողության զարգացում
- տեսնելու և ընկալեու կարողության զարգացում
Ընթացքը՝
- Սովորողը պատմում է, թե որտեղ և ում հետ է անցկացրել իր ամառը
- ֆոտո և վիդեո նկարահանում
- փորձում է նկարել իր պատմածը Paint ծրագրով
Արդյունքում՝ սովորողը ճիշտ կբեմադրի իրմիտքը, կսովորի անկաշկանդ արտահայտվել-ներկայանալ մեդիամիջավայրում, կտիրապետի նկարչական հմտություններին։
Արդյունքները կամփոփվեն դասավանդողի բլոգում
<<Բարձունքի հաղթահարում>> նախագիծ
Սահմանված կարգով իրականացվող ուսումնական ճամփորդությունները ուսումնական գործունեության բաղկացուցիչն են: Բարձունքի հաղթահարումում» ուսումնահայրենագիտական ամենամյա նախագծերն իրականացնել կրտսեր դպրոցի դասարաններում:
Իրականացման տևողությունը՝ սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում։
Նպատակը՝ Ճամփորդելու միջոցով ճանաչել շրջակա միջավայրը, իր գործունեությամբ նպաստել շրջակա միջավայրի պահպանմանն ու բարելավմանը:
Խնդիրները`
• Գործունեությանը նախապատրաստվելու կարողության ձևավորում:
• Թիմային (խմբով) աշխատելու (հանդես գալու) կարողությունների ձևավորում:
• Ընտանիքին ներգրավելով ուսումնական գործընթացին՝ դարձնել դրա մասնակիցը:
• Ճամփորդական, արշավային կանոնների յուրացում ու իրագործում:
• Գործունեությանը նախապատրաստվելու կարողության ձևավորում:
• Տարբեր աղբյուրներից անհրաժեշտ ինֆորմացիա ձեռք բերելու և կիրառելու կարողությունների ձևավորում ու զարգացում:
• Թիմային (խմբով) աշխատելու (հանդես գալու) կարողությունների ձևավորում ու զարգացում:
• Ընտանիքին ներգրավելով ուսումնական գործընթացին՝ դարձնել դրա մասնակիցը:
• Ճամփորդական, արշավային կանոնների յուրացում ու իրագործում:
• Շրջակա միջավայրի ուսումնասիրության արդյունքների ներկայացում, հրապարակում:
• Գործունեությանը նախապատրաստվելու կարողության ձևավորում:
• Տարբեր աղբյուրներից անհրաժեշտ ինֆորմացիա ձեռք բերելու և կիրառելու կարողությունների ձևավորում ու զարգացում:
• Թիմային (խմբով) և անհատական աշխատելու (հանդես գալու) կարողությունների ձևավորում ու զարգացում:
• Ընտանիքին ներգրավելով ուսումնական գործընթացին՝ դարձնել դրա մասնակիցը:
• Ճամփորդական, արշավային կանոնների յուրացում ու իրագործում:
• Շրջակա միջավայրի ուսումնասիրության արդյունքների ներկայացում, հրապարակում:
Անհրաժեշտ գործիքները՝ թվային ֆոտոխցիկ,ձայնագրիչ, կողմնացույց, հեռադիտակ և այլն:
Սովորողների նախնական կարողություններ և հմտություններ
Ճամփորդը պետք է՝
• Կարողանա կազմել ճամփորդության համար անհրաժեշտ պարագաների ցանկը (խմբով)
• Ճամփորդության համար կանոններ մշակել
• Թվային ֆոտոխցիկով, հեռախոսով լուսանկարել
• Ճամփորդության մասին մի քանի նախադասությամբ պատմել (դասարանում, տանը), տեսածը նկարել, ծեփել
• Ձայնագրիչով, հեռախոսով ձայնագրել
• Նախօրոք կազմած հարցաշարով հարցազրույց վարել
• Ճամփորդության մասին մի քանի նախադասությամբ պատմել (դասարանում, տանը), տեսածը նկարել, ծեփել
• Ճամփորդության վերաբերյալ թողարկված նյութերին` տպավորությունների մասին կարծիք գրել
«Այց դեպի ուսումնական ագարակ,կենդանիների խնամք»
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզի տարատարիք սովորողներ
Նախագծի նպատակը՝
Սովորողի մեջ սերմանել սեր աշխատանքի նկատմամբ,պահպանել իրեն շրջապատող տարածքի մաքրությունը, խնամել կենդանիներին։
Նախագծի խնդիրները՝
- աշխատանքային հմտությունների և կարողությունների ձևավորում
- կենդանիների հետ ճիշտ աշխատելու և խնամելու կարողության ձևավորում
- կոլեկտիվ աշխատելու սովորության ձևավորում
Ընթացքը՝
Շաբաթական առնվազն 2-3 անգամ կատարել այց դեպի ուսումնական ագարակ, զբաղվել կենդանիների խնամքով՝ սանրել ձիերի բաշը, մաշկը խնամել, սովորել ձիերին սանձել, թամբել։
Լողափնյա աշուն
«Լողափնյա աշուն» նախագիծ
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզի տարատարիքսովորողներ
Տևողությունը՝ սեպտեմբերի 1- ից հոկտեմբերի 31-ը
Նախագծի նպատակը՝
Սովորողներին նախապատրաստում և տրամադրում է նոր ուսումնական տարվա: Զարգացնում է լողալու հմտությունները, կոփում է մարմինը:
Ընթացքը՝
Սովորողները զգեստափոխվում են, մարզվում, ցնցուղով ցողվում, լողում և լողափնյա ընթերցումներ իրականացնում։